2016. október 27., csütörtök

fanta szelet

37*26cm-es tepsiben

Az alap receptet a ferjem nagynenjetol kaptam,amit termeszetesen atalakitottam :D
En cukormentes,szensavas club narancs uditot hasznalok ehhez a sutihez,ebben benne uszkalnak a rostok is mintha egy 100%-os narancsle lenne,viszont ez nem szamolando ellentetben a rostos uditokkel. Termeszetesen a cukormentes Fanta is tokeletes a celra :)

Eloszor itt is a kakaos piskota sutesevel kezdem a folyamatot.

-7tojas
-5ek teljes kiorlesu buzaliszt
-2ek cukormentes kakaopor
-7ek xilit edesito

Amig sul a piskotam,elkeszitem a narancsos reteget,erdemes ezzel kezdeni,mert langyosra kell hulnie hasznalat elott.

-7dl cukormentes,club fanta
-2 cs.vanilias pudding por
-3ek xilit edesito
-lottyintesnyi citromle
Elkeverem az edesitot a puddingporral,majd a szokasos modon suru puddingot fozok a club fantaval.
A kesz puddingot levego mentesen befedem folpackal es felreteszem hulni,igy nem fog a teteje megdermedni es nem lesz csomos tole a kremem.

A turos reteghez:

-500g turo
-200ml tejszin,kemeny habba verve
-100g xilit edesito
-lottyintesnyi citromle
-pici vanilia
Ha a turom nem eleg kremes,akkor habverovel jol attorom/kremesitem,majd osszekeverem az edesitovel,citromlevel es vaniliaval majd hozzaforgatom a tejszinhabot is.

A kihult piskotara rakenem a turos reteget,majd erre a narancsos kremet.

Ekkor szoktam dekoralni egy villaval,amivel hullamokat rajzolok a sutim tetejere.
Hutobe teszem par ora hosszara.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése