2017. április 12., szerda

Langos

Egy baratunk anyukajatol orokoltuk ezt a szuper receptet. Szeretem,hogy akar reggelire is tudok pikk pakk sutni parat :)
10-11db kissebb langoshoz,5cm atmeroju poharral:

-350g teljeskiorlesu liszt
-100g feher liszt
-50g siker
-3dl viz (eredetileg tejjel irta a recept)
-1dl tejfol
-1tk so
-1cs. szaritott eleszto

A hozzavalokbol egy picit lagyabb,rugalmas tesztat gyurok.

Kinyujtom kb 2cm vastagsagura.

Egy poharral kiszaggatom es letakarva 10percig pihentetem.

A kiszagatott teszta korongokat olajos kezzel korkoros mozdulatokkal kihuzogatom/nyujtogatom,annyira hogy mar szinte atlatok a teszta belsejen.
Bo,nem tul forro olajban kb 2-3perc alatt kisutom.


A pohar atmerojenek szamaval tudjuk alakitani a langosunk meretet. En kis tanyernyiakat szoktam kesziteni.





2 megjegyzés:

  1. Szia! Az élesztőt nem kell felfuttatni? Köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia. Ne haragudj,latom hogy mar nagyon regen kerdezted. Sajnos nem kaptam ertesitest,igy nem lattam :(
    Igazabol ez hangulat fuggo :) de tobbnyire csak hozzakeverem.

    VálaszTörlés