2016. október 27., csütörtök

Szulinapi tortacskam

28cm-es formaban

Imadom a gyumolcsoket es a turot is,igy a ketto egyutt barmilyen kombinacioban tokeletes :) 
Ebben a tortaban az eper,malna es a lagy turokrem egy nagyon friss,habos finomsagot eredmenyez.

Eloszor sutok egy 3 tojasos kakaos piskotat,ami a tortam alapja lesz:

-3 tojas
-1csapott ek Dia-Welness 1:4 edesito
-2 ek teljeskiorlesu buzaliszt (27g)
-1ek cukormentes kakaopor (17g)
Amig sul a piskota lapom,elkeszitem a kremet:
krem+ diszites
- 3,5dl viz
-37g cukormentes vanilia pudding (1 csomag)
-50 g DW 1:4 edesito
-500g turo
-vanilia
-4dl habtejszin
-12g zselatin+pici viz a feloldasahoz
-120g malna
-380g eper
Az edesitot osszekevertem a puddinggal,es a vizzel a szokasos modon surure foztem,majd bele forgattam a turot,nem vartam meg h kihuljon a pudding es igy a turom nagyon szuper kremes lett.
Kb fel decinyi vizben felolvasztottam a zselatint es azt is hozza ontottem a turo kremhez.
Bele tettem a vaniliat is,majd a tejszint kemeny habba vertem es a mar kihult turos kremhez forgattam.
A piskota lapomat vissza tettem a karikaba,korbe pakolgattam felbe vagott eperrel,es a tesztara is szortam par malna szemet es eper szeletet,majd ralapatoltam a turos kremet,diszitettem majd a hutoben allt kb 2 ora hosszat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése