2016. november 6., vasárnap

Epres gyumolcs torta

28cm-es tortaformaban

Piskotahoz:
-6db tojas
-5ek teljeskiorlesu buzaliszt
-1ek feher liszt
-6ek xilit edesito

Krem:

-200g zsiros turo
-250ml habtejszin
-kb 1 ek-nyi Diawelness 1:4 edesito
-vanilia

Tetejere:

-200g eper
-torta bevono zselatin

Keszitettem egy 6tojasos piskotat,amit a formaba ontes utan ugy igazgattam hogy kozepen legyen egy kis melyedes,igy sules utan lesz egy korszele a tesztanak.

A kremhez a tejszint kemeny habba vertem,majd hozza kevertem a turot amit elotte picit attortem villaval.Belekevertem az edesitot es a vaniliat.
A piskotanak lehuztam a felso "hartyajat",majd szepen elegyengettem rajta a turo kremet.
A tetejere szeleteltem az epret.
A zselatint a zacsijan szereplo leiras alapjan elkeszitettem majd leontottem vele a tortat.
Hutobe tettem kb 2 orahosszara felvagas elott.




2 megjegyzés:

  1. Zsu, a piskótát keresztbe ketté tudnád vágni? Vagy ahhoz túl vékony?

    VálaszTörlés
  2. Eleg vekonyka retegek lesznek,de ha nem igazgatod ki a szelere a nyers tesztat h melyedes legyen,akkor elvileg eleg magas lehet. De esetleg adj hozza meg 1 tojast,1ek tk lisztet es edesitot :)

    VálaszTörlés