2016. november 6., vasárnap

Kifli



Minden evben van nalunk a karacsonyi vasaron nemet hot-dogos,hatalmas nagy kolbasz mini kifliben,sok sok hagymaval es mustarral...imadjuk :de sima feher kiflis es amugyis draga,1db ottani arabol siman kihozok 10db-ot es meg meg is tunningoljuk 
Lengyel sajtos kolbasszal,hagymaval,sajttal,csemege uborkaval es szoszokkal ettuk :)

-350g teljeskiorlesu buzaliszt

-100g feher liszt
-50g siker
-3dl langyos viz
-50ml olaj
-1.5tk so
-1 cs.szaritott eleszto
Az elesztot a langyos vizben felfuttatom,addig kimerem a hozzavalokat,majd egy lagyabb de nem ragados tesztat keszitek.
Kb 1ora alatt duplajara kelesztem,majd 10fele osztom,igy nekem pont 30g ch van 1 db kifliben.
Minden darabot kinyujtom ovalis alakura,majd feltekerem oket es szilikonos tepsire sorakoztatom oket.
Ujra duplajara kelesztem,majd lekenem felvert tojassal.
180fokon kb 20percig sutottem.



Keszitettem mar csavartkent is :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése