2017. február 6., hétfő

Vanilias hab suti gyumolcsokkel






Mostanaban nagyon edes szaju lettem,igy elhataroztam hogy sutok egy olyan sutit amiben nem sok szenhidrat van es igy en is picivel tobbet fogyaszthatok peldaul uzsonnara :) 
Ez a tervem olyan jol sikerult,hogy ebbol a sutibol mar meg tul sokat kell ennem 1-1 etkezesnek megfelelo szenhidrat mennyiseghez :D 
A tesztaja a jol bevalt "mag" lisztes receptem lett,ez az en 0 ch-s suti alapom,ami vegulis hasonloan keszul mint a piskota.

Teszta:
-50g mandula liszt
-50g kokusz liszt
-10db kozepes meretu tojas
-2.5ek Dia-Wellness 1:4 edesito
-2ek cukormentes kakaopor

Vanilias fozott krem:
-50g teljeskiorlesu buzaliszt
-150ml tejszin(30%) + 100ml viz
-35g Dia-Wellness 1:4 edesito
-120g vaj
-vanilia

-500ml tejszin
-200g turo

Barmilyen gyumolcsel tokeletes,ezt a kremet szoktam tortakba is hasznalni peldaul barackal,eperrel,malnaval is nagyon finom.
-375g kiwi
-140g mandarin

A tesztahoz szetvalasztottam a tojasokat,majd a ket talban elosztottam az edesitot fele-fele aranyban. 
A kokusz es mandula lisztet elkevertem a kakaoporral.
Eloszor felvertem a tojasok feherjet,nem tul kemeny habba,majd a sargajat is feheredesig kevertem.
Ovatosan hozzafrogattam a sargajat a feherje habhoz,csak amig marvanyos lett,majd bele frogattam a liszt kevereket is.
180fokos sutoben kb 25percig sutottem (tuprobaig)
Torta racson hutottem ki.




A fozott vanilia kremhez a tejszin+viz keverekben csomomentesre kevertem a lisztet es a vaniliat,majd alacsony langon suru kremet foztem belole. 
Felre tettem hulni.
A vajat es az edesitot habosra kevertem a robotgeppel,majd a mar kihult lisztes kremhez forgattam. 
A tejszinbol kemeny habot keszitettem.
A turot bele morzsoltam a vanilia krembe,majd hozza forgattam a tejszinhabot is.

A tesztat keresztben kette vagtam. Az also retegre rakentem a kremem felet,erre raszeleteltem a kiwit es megkentem a maradek kremmel es rakockaztam a mandarin gerezdeket is.
Rahelyeztem a teszta felso reteget es ejszakara hutobe tettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése