2017. január 8., vasárnap

Kokuszos-nutellas muffin

12db kozepes meretu



-120g kokuszreszelek
-105g teljeskiorlesu buzaliszt
-45g feher liszt
-2dl tejszin(35%-os) + 1dl viz
-2db tojas
-30g Dia-Wellness 1:4 edesito vagy 120g cukornak megfelelo edesito
-12g sutopor
-fel kiskanal szodabikarbona (elhagyhato)
-vanilia
-csipet so
-12tk cukormentes csokikrem/mogyorokrem

A kokuszreszeleket hozzaforgatom a tejszines vizhez.
A liszteket elkavarom a szodabikarbonaval es sutoporral.
A tojasokat par perc alatt habosra keverem az edesitovel. Majd hozzaforgatom a lisztes kevereket (ezt is lehet a mixerrel).
Vegul a kokuszos tejszint is bele forgatom.
EGy habkonnyu kremet kapunk.
12db kozepes meretu muffin kapszliba kanalazom oket (nekem most csak nagyobb meretu papir kosarkaim voltak itthon) ,majd mindegyikre teszek 1-1 tk csokikremet.
Egy hustu segitsegevel marvanyositani szoktam,de a mostani csoki kremem elegge kemeny volt,igy a kepen szereplo muffinoknak csak a tetejukre tudott olvadni,de az izen semmit sem ront :)
180fokos elomelegitett sutoben kb 20percig (tuprobaig) sutottem.
A suton hagytam oket kihulni,majd por edesitovel szortam le :) 
Aki nem szereti a csokikremet annak is tokeletes,en is gyakran sutok csak kokuszos muffint,nagyon szeretjuk :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése