2017. január 14., szombat

Pepperonis csomocskak




Teszta:
-350g teljeskiorlesu buzaliszt
-100g feher liszt
-50g siker
-1 csomag szaritott eleszto
-1csapott ek so
-3dl langyos viz
-3ek olaj

Toltelek:
-120g szeletelt pepperoni,fontos h vekony szeletek legyenek
-1nagy csokor petrezselyem zold,felapritva
-1ek hazi fokhagyma pep vagy 5-6 gerezd fokhagyma 
-200g valamilyen kemeny sajt peldaul pecorino (nekem most csak mozzarellam volt itthon )
-vaj+olaj

Paradicsomos matogatos:
-1 kozepes fej voroshagyma,aprora vagva
-2db darabolt konzerv paradicsom
-kb 1ek suritett paradicsom
-so,bors
-oregano,bazsalikom,olasz fuszerkeverek

Eloszor a paradicsom szoszt keszitem el,a legjobb ha tud allni 1 ejszakat a hutoben.
A hagymat puhara piritom egy pici olajon,majd hozza ontom a paradicsom konzervet es a paradicsom suritmenyt. Megfuszerezem,majd alacsony fokozaton,lassan surure fozom.

Keszitettem egy pizza tesztat. De most nem tettem bele zoldfuszereket.
Meleg helyen duplajara kelesztettem.
Amig a teszta kel,elkeszitem a tolteleket.
A pepperonit apro kockakra vagom. A petrezselyem zoldet is felapritom.
Majd keves olaj es vaj kevereken atpiritom oket a fokhagymaval. 
Felreteszem.




A megkelt tesztat,kinyujtom kb 1cm vastag teglalapra.
Eloszor keresztben vagom kette,majd felcsikozom 12darabra.
Minden csikot kicsit megpondorgetek,majd kette tepem es mindegyik darabot megcsomozom.
A kis csomokat alaposan beleforgatom a pepperonis keverekbe,majd bele pakolgatom egy hoallo talba,meglocsolom pici oliva olajjal.

Letakarva egy folpackal smet duplajara kelesztem,kb 1ora hossza alatt.
A megkelt csomocskakat megszorom sajtal,majd 180fokon kb 20perc alatt aranybarnara sutom.

Hazi paradicsomos martasba tunkolva fogyasztjuk,meg forron :)
Eredeti recept itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése